Forbrukerne Birgitte (21), Solbjørg Springer (19) og Veronika Jensrud (21) hadde hovedrollen da vi lanserer Skyr® Naturell i stort beger. Nå kan du se den rykende ferske Skyr®-kampanjen. 

I Q-Meieriene er det forbrukerne som er den virkelige sjefen, derfor var det helt naturlig at det var forbrukerne som skulle kobles på når den nye kampanjen skulle lages. Det var forbrukerne Solbjørg SpringerVeronika Jensrud og Birgitte Aarland som ble trukket ut via en konkurranse i sosiale medier hvor man skulle publisere sine egne bilder under hashtagg #skyrøyeblikk på Instagram

Inspirerende forbrukere

- Vi oppdaget raskt at Skyr®-forbrukerne utkonkurrerte oss når det kom til å legge ut inspirerende bilder og oppskrifter i sosiale medier. Derfor bestemte vi oss for å la forbrukerne bestemme hele kampanjen.

Åpen innovasjon

Da Birgitte, Solbjørg og Veronika besøkte Q-Meieriene fikk de innsyn i våre kommende innovasjoner, utarbeide sine egne Skyr®-varianter og hilst på produktutviklerne og markedsteamet.

"Skyr®-selfie" med forbrukersjefene

Det var også helt naturlig at de fikk annonsere neste produktlansering til forbrukerne via sosiale medier før de startet arbeidet med å utarbeide kampanjene sine. Det ble en egen "Skyr®-selfie" med alle tre kampanjesjefene.

Skyr® på Instagram

På Instagram under skyr_norge eller hashtagg #skyrøyeblikk kan du finne inspirasjon til ulike bruksområder med Skyr® naturell og de andre variantene våre. Del gjerne ditt eget #skyrøyeblikk
I dag lanserer vi kampanjefilmene av forbrukerne Solbjørg Springer, Veronika Jensrud og Birgitte Aarland. Her kan du se filmene fra forbrukerkampanjen.

Stort beger - store mulighet

Skyr® Naturell er vår andre nyhet som lanseres i et beger på 300 gram. Nykommeren er fettfri og er helt uten tilsatt sukker. Den passer ypperlig om du ønsker å lage dine egne smaksvarianter, eller om du ønsker å bruke den i matlaging eller bakst. Her er det bare fantasien som setter grenser.

Bilder til saken: