Vi i Q-Meieriene lever av å lytte til forbrukerne, og i år gjør vi et betydelig taktskifte. Vi inviterer forbrukerne inn til oss, til en aktiv dialog på våre nye nettsider. Hos Q-Meieriene er forbrukeren sjefen. Vi har ambisjon om å ha nærkontakt med enkeltforbrukere og grupper av forbrukere.

Vi har en ledestjerne som vi ønsker å etterleve hver eneste dag.

Våre verdier er forankret i det som vi kaller "De 7 bud"

  1. Det finnes alltid bedre måter å gjøre ting på
  2. Q-Meieriene skal lage BEDRE og SMARTERE produkter
  3. Vi kopierer ikke.
  4. Det er forbrukerne som driver Q.
    Forbrukerne skal bidra med å utvikle ideer til smarte løsninger, nye smaker og forslag til forbedringer.
  5. Q har personlig svargaranti.
    Snakker vi med Q får vi svar. Q blir til og med glade for klager, for da kan de bli bedre
  6. Alt Q gjør, gjør vi for et godt formål.
    Så når du bidrar til Q, bidrar du også til noe godt. Q-meieriene er eid av Kavlifondet.
  7. Q er brutalt ærlig
    Vi vet at det ikke er alt vi kan lage, og ikke alt vi gjør er riktig. Men vi hører på forbrukeren, og lover å snakke sant.

Her på våre nettsider har vi aktiv dialog med forbrukerne. Vi tar imot ideer, ris og ros og forteller åpent om hvor akkurat din idé er i vår innovasjonsprosess. Lurer du på hvordan vi arbeider med forbrukernes innspill og ideer? Her kan du se vår film om dette: