Q-Meieriene er et forbrukerdrevet meieri og sammen med forbrukerne prøver vi å finne bedre måter å gjøre ting på. Derfor jakter vi alltid på en bedre melk!

JAKTEN PÅ EN BEDRE MELK!

Lidunn kontaktet oss fordi hun syntes korkene på Q-melken var for vanskelige å åpne. «Dette må dere kunne gjøre bedre!», sa hun til oss. Det syntes vi var en super tilbakemelding, og nå har vi endelig skiftet korkene på all Q-melk. De nye korkene er lettere å åpne og gjør kanskje hverdagen litt enklere for små og store melkedrikkere. 

Ny kork - lett å åpne, 30% mindre plast! 

Nylig lanserte vi korker som er enklere å åpne da vi fra noen forbrukere fikk tilbakemelding om at de kunne være vanskelige å åpne. Det kan vi ikke ha noe av, så derfor har vi lansert en ny kork som er enda lettere å åpne – men ikke bare det; den inneholder 30 % mindre plast som resulterer i at vi bruker 25 tonn mindre plast i året på melkekartongene våre. Vi kaller det vinn-vinn!

Engasjerende kartong

«Hei Bent, du skal være sikker på at du skaper engasjement rundt frokosten. Vi er 5 stk i familien og alle er med på quiz. Barna har blitt gode på dl og l... skal så lite til», hilsen Lise.

På sommerens Q-melk utfordrer vi Lise og resten av landet med vrien bokstavkrøll – kos dere! 

Kirvil skriver i en melding; «Hurra for dere og for nyvinningen innen emballasje og datomerking og mye mer, stå på!». 

Takk for ris og ros, det setter vi stor pris på. I jakten på en bedre melk finner vi de beste løsningene sammen med dere. Har du et forslag, legg det gjerne inn på «minQide» på qmeieriene.no 

God sommer fra alle oss i Q-Meieriene!