1. aug. 2023
Yoghurt som man kan drikke! 😍 Hva er vel bedre og lettere? Med masse gode smaker av frukt og bær så vil dette bli en suksess for alle alders grupper. Jordbær, banan, blåbær passer jo helt perfekt sammen. Bringebær, Kiwi, mango funker også. Hva med druer, Kiwi, og appelsin? Eller ananas, jordbær, og banan? Ideen er en sunn, frisk, herlig yoghurt drikke med frukt og bær som passer sammen. En yoghurt er ofte så liten, så yoghurt i en melke kartong må vi bare ha! Dette er noe de fleste liker. Jeg tenker sunnhet er viktig + en herlig smaks opplevelse til folket 🍓🍌🍎🍋🥝
Hva syns du om idéen?