30. juli 2023
Kjernemelk er sykt vanskelig, om ikke klin umulig å få tak i norske butikker. Dette er perfekt melk å bruke for å lage is eller digg bakst, som gjør den store forskjellen. Tine foreslår skummelt kulturmelk som erstatning, men det blir langt i fra det samme. Her tenker jeg at Q kan få et konkurransefortrinn, dersom kjernemelk blir å se i butikkhyllene.
Hva syns du om idéen?