Gå til hovedinnhold

I prosess

Mini-Skyr i beger

Ellinor

2. sep. 2021

Jeg ønsker meg veldig skyr, både vanlig og luftig, egentlig, i mindre beger, heller enn i klemmepose. Beger på størrelse med de minste porsjonsyoghurtene fra tine og yoplait, dere vet de med papirblokk og som kommer i forpakninger man knekker av. Synes det er mye behageligere å spise yoghurt fra beger enn å suge det ut fra posene, og vet jeg har flere med meg på dette. Samtidig er de vanlige skyr begrene litt store hvis man vil ha skyr som dessert i tillegg til lunsjen, bare som en liten ekstra snack, så derfor hadde det passet veldig bra å lage en skyr i sånne små beger.

Hva syns du om idéen?